Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

fredag 4. september 2015

Kjøpte Svela båthenger i dag.





Reiste en tur til Fredrikstad sammen med Kjell Are for å kjøpe båthenger.
Valget av henger har vært soleklart lenge. Det ble en Svela B27XE godkjent for 2700 kilo totalvekt.
Båthengeren er en robust kvalitetshenger med masse gode løsninger.

Etterpå tok vi turen til Båter i Sjøen messa på Aker Brygge. Møtte på Erik Gammelsrød og Tommy Egra og pratet bort over en time før vi fikk sett litt på båtene. Var så klart innom ProNav sin stand og snakket med Torgeir som har kommet seg i arbeid igjen etter en hjerteoperasjon tidligere i år. Tittet litt på svingeren til Forward Scan og den var faktisk mye mindre enn jeg hadde trodd. Snakket også litt om den nye 3D StructureScan som kommer snart.
Tok også turen innom Kellox som hadde AMT 215 PH på vannet. Fikk også beskjed om at vår båt kommer til Norge mandag den 21 september. Så skal motoren monteres, det skal lages master og feste for planerbordsveiver hos RD Mekanikk, samt at båten skal folieres. Problemet er at jeg reiser til USA den 25 september og jeg er ikke helt sikker hvordan jeg skal rekke alt før jeg drar. Broder`n har sagt at han kan hjelpe til mens jeg er i USA, og det hjelper masse. Hadde vært kjekt hvis foliering og mastene var på plass til jeg var tilbake fra USA den 5 oktober. Da har jeg tre dager til montering av utstyr før ØRTK har sitt klubbtreff i Åmål. Ja, ja, time will show, om vi blir klare til da eller ikke. Må ihvertfall ha alt klart til helga etter, for da er det Nordisk i Mellerud.
Skip O`hoy.



0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails