Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

torsdag 8. januar 2015

Innkjøp av nye trollingsneller.

Shimano Tekota 600 LC

Da har jeg handlet meg 10 stk. Shimano Tekota 600LC gjennom Villmarksbutikken på Jessheim.
Har fra før av kjørt med Daiwa SG47LCX som jeg har vært kjempefornøyd med. Det siste året har jeg fått prøve Shimano Tekota ved noen anledninger og resultatet har vært overbevisende nok til at jeg ville bytte.

Tekota 600 LC er et mesterverk fra Shimano. Telleverket, som enkelt vedlikeholdes med en dråpe olje, viser antall fot snøre i vannet. Ramme, spole og sideplater er produsert i aluminium. Meget solid bremsesystem som kan justeres til ethvert behov. Drivverket i snellen blir assistert av 3 A-RB kulelager og ett rullelager. På Tekota er det også montert snørefører. Reparasjonssett og bøylefeste følger med.

Spesifikasjoner:

- Telleverk
- Super stopper, star drag.
- 3stk. A-RB kulelager + rullelager.
- Støpt alu-hus, alu-sideplater og spole.
- Senekapasitet: 310m / 0,42
- Senekapasitet: 390m / 0,38
- Utveksling: 4,2 : 1 Knarr-signal
- Vekt: 480g

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails