Google+

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse

NorthCape Nature i Gjesvær - Klikk på bildet - Havfiske i Verdensklasse
​Gjesvær ble i 2012 kåret til "Norges beste reisemål" av Innovasjon Norge!

torsdag 27. mars 2014

Tur til Villmarksmessa på Lillestrøm




Roy Idar og jeg tok oss en tur på Villmarksmessa på Lillestrøm i dag. Inne på messa stakk vi innom Loop sin stand og pratet med Kai Finbråten. Det ble en dyr affære for Roy Idar som kjøpte seg ei ny fluestang. Valget ble til slutt en Loop Cross S1 #4 stang. Skal visst være ei kjempebra fluestang i følge Roy Idar.
Var innom flere andre stands og snoket litt også. 
På Gero sin stand fikk vi sett litt på Shimano Tekota snellene, og Rapala Scatter Rap wobblerne. Har fått scatter rap av brodern som skal testes, så får vi se om vi må kjøpe noen slik seinere hvis de fungerer. 
På Vilmarksbutikken hadde de fått inn noen nye trollingsneller. Den ene var Okuma Magda Air MAA-30, og den andre var Abu Garcia - Alphamar 20LC-M. Av snellene likte jeg Abu snella best, men jeg tror jeg holder meg til Daiwa snellene som jeg allerede har enn så lenge. Skal snellene byttes så har jeg lyst til å prøve Shimano Tekota snellene. 
Møtte også på Bernt Nor som serverte vafler på Hooked.no sin stand. Alltid like blid og hyggelig å prate med. De hadde også en konkurranse der hvor man kunne svinge ei slegge på ett sleggespill og vinne ei fiskesnelle hvis man oppnådde en poengsum på 950 eller mer. Undertegnede fikk kun i underkant av 800 poeng mens Roy Idar kom rett over 800 poeng. Ja,ja, det ble ingen snelle på noen av oss.
Ellers var det stille og rolig på messa i dag men det blir nok mer folksomt der de neste tre dagene.

0 kommentarer:

Cannon Dyprigger

Powered By Blogger
eXTReMe Tracker

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails